Thursday, June 16, 2011

HappY bIrtHday Kak iKa

happy birthday to you...
happy birthday to you...
happy birthday to Kak Ika....
happy birthday to you....!!!!!!!!!!!!!!

hehhehehehe...
sedap tak suare saye???

k la..
entry kali nih is all about my best friend...
Siti Zulaikha Bt Mohd Zamri...
antara kawan yang mula2 saye kenal mase mula2 menjejakkan kaki ke menara gading suatu ketika dahulu...
kawan yang sangat baik...
kawan yang sangat memahami..
dan yang paling penting..
Ni lah KAK IKA
kawan yang sangat COOL...
kak ika sangat terkenal dan sangat dikagumi dengan ketenangan yang beliau miliki..
walau apa juga keadaan..

beliau sangat tenang..
beliau bukan jenis yang cepat melatah (saya adalah sebaliknya)...

beliau bukan jenis yang cepat marah (saya adalah sebaliknya)...

beliau bukan seorang yang berfikir negatif (saya adalah sebalinya)...

beliau adalah seorang yang sangat tabah (saya adalah sebalinya)...

beliau bukan seorang yang kuat cemburu (saya adalah sebaliknya)...

beliau adalah seorang yang sangat comel + cantik + lemah lembut (saya adalah sebaliknya)...

beliau adalah seorang teman wanita kepada FARID HAMDAN (saya adalah sangat2 sebaliknya)...


hahahhahahhaa...
di pendekkan cerita..
beliau adalah sangat seorang yang mempunyai sifat yang sangat2 bertentangan dengan saya...
maka mungkin disebabkan itu..
teori magnet "bahawa kutub utara dan kutub selatan akan menarik satu sama lain" sangat boleh diterima akal dan sangat sesuai menggambarkan persahabatan kami...
saya berterima kasih kepada Maha Pencipta kerana telah menemukan saya dengan seorang sahabat yang sungguh baik...
terima kasih Ya Allah...
semoga persahabatan kita kekal selamanya...
Amin...........

dari sudut fizikal..
pastinye anda semua akan tidak akan menyangka bahawa beliau lebih berusia daripada saya...
tapi itulah hakikatnya...
beliau dah tue (hehhehehhehe =p)
jangan marah kak ika...
kak ika umpama PA saya suatu ketika dahulu..
KENAPA?????
MENGAPA???
kerana kak ika selalu mengingatkan saya tentang assigment..test.. register course dan sebagainya lah pendek cakap....
jadi sempena ULANG TAHUN KELAHIRANNYA YANG KE 23 ini...
saya ingin mengucapkan :

1. SEMOGA PANJANG UMUR
2. SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI
3. SEMOGA DIPERMUDAHKAN SEGALA URUSAN
4. SEMOGA TABAH MENGHADAPI SEGALA DUGAAN HIDUP
5.SEMOGA BERBAHAGIA DISAMPING KELUARGA
6. SEMOGA BERBAHAGIA DISAMPING BUAH HATI TERSAYANG
7. SEMOGA BERJAYA GRAD DENGAN 1st CLASS
8. SEMOGA CEPAT NAIK PELAMIN (sbb yg lain@ nih tengah tunggu giliran jugak>>> hehhee)
9. SEMOGA TAK MARAH NGAN "PRANK" SEMPENA HARI JADI TADI
10. SEMOGA PERSAHABATAN KITA KEKAL SELAMANYA

sebenarnye banyak lagi la... nnt besday tahun depan saye sambung lagi ye....
hehehheehhehe...


Love both of u so much

preety kak ika


see... we are holding hands..
wish our friendship will never ends

kak ika.
as sweet as the ice cream

i love u always kak ika
SEKIAN.............................

No comments:

Post a Comment