Saturday, March 19, 2011

Suka Dalam Duka

Salam sayang buat semua peminat2 Ini Cerita Pnut....
rindu nak update blog kesayangan saya nih tapi mase + mata sentiasa tak mengisinkan saya yg choomel ni berbuat demikian... hUk3 (saje nak puji dri sndri comel, sbg pemangkin motivasi : P  ).....
pada saat ini, saye sedang berada sendirian di ruang tamu rumahku syurgaku di Petaling Jaya yg tercinta....
ibu, ayah, adik n along sume sedang enak dibuai mimpi ni port masing...
Ibu ngan ayah kat bilik, adik kat atas sofa tengah2 umah, along pulak kat bilik depan....
Seronoknye dapat balik & bertemu ngan insan2 yang paling saya syg dalam dunia nih....
Sambil2 dok menyiapkan speech bel (Melting Glaciers) yang akan saya public speaking kan pd isnin nnt, sempat jugak la saya mem"facebook" kan dri ni...
hahhahahhaaaaaaaaa.....
biase la tuh, xtvt wajib bile bukak internet.....

K, ape yg best hari nih ialah...
siang tadi saya ngan adik telah melepaskan gian memasing memakan McD..
huhuhuhu...
lama gile tak makan ...
hehehhehe.....
pastu tadi dapat ber'gayut' ngan 2 org sahabat saya MASH n NADH....
dah lama rasenye kite tak sembang lame2...
mcm mase sekolah dulu2...





kami sekeluarga baru je balik dr rumah pak teh kat taman ixora, nilai....
saje g sane sambut ulang tahun pak teh yg ke 48 (19.3.2011)...
dalam family saye nih ramai gle yg berkongsi bulan kelahiran yg sama...

Athirah 2-3
Ibu 3-3
Mak Lang 5-3
Pak Long 16-3
Pak Teh 19-3
Faiq 22-3
Saye 31-3
ramaikan...
tu belom check lg yang sebelah ayah...
hahhahahhaaaa.....
so tadi kami pun g umah pak teh membawa makanan kesukaan beliau iaitu Soto sek 14...
Mee sup pasar malam n sebiji kek...
saya doakan pak teh cepat2 sehat dan ceria2 selalu.....

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN YG KE 48 PAK TEH

NYUM...NYUM....


k. now saye nak menceritakan part2 duke....
balik kali nih sy langsung tak berpeluang nak bertemu dengan insan yang sangat saya cintai dan bertakhta di hati ini (gle poyo ayat) selama 4 tahun 9 bulan dan 4 hari ....
Beliau telah ke Penang untuk menghadiri perkahwinan saudara beliau..
sedihnye.... :'(
kite balik  sini die ke sana pulak...
tapi tak pe lah...
yang dahulu didahulukan....
saya faham......
Semoga saya akan bertemu awak bile saye pulang lagi lain kali @ semoga kite bertemu lg dlm hp..
hehhehehehe... 3g la tuh...
Saya rindu awak sangat..
enjoy your day kat sane............

k la...
semoga bertemu lagi...
saya kene meneruskan perjuangan yang belum selesai nih..
(siapkan Bel)....
jumpe lagi kalian....

No comments:

Post a Comment