Tuesday, March 29, 2011

Hujan DilUar Boleh BerpayunG hujan Dihati Siapa yg Tahu

Ermmmmm..
entri kali ni mcm kurang menarik sket berbanding dgn sebelum ni..
kali ni aku cume nak meluahkan perasaan yang terbuku dihati ini...
macam2 hal yang jadi...
banyak betul dugaan...
kesiaan kat along ku..
2 kali dompet kene rembat...
yg 1st tuh masih boleh tahan lg....
pencuri tuh tak dapat keluarkan duit dr ATM..
kali nih die makin mengganas lagi...
dah la elaun along br masuk..
berjaya jgk die keluarkan dr ATM..
adalah RM900 lesap..
then semalam (28.3)..
ayah bgtau yg ayah ngan ibu ada kat hospital melaka...
along masuk hospital sbb gastrik..
bulan ni saje dah dua kali alu kene masuk hospital..
kene masuk drip bagai..
thanks tu SU @ bakal kakak ipar ku kerana banyak tolong jgkan along..
semoga tuhan je yang mampu membalasnye....
Dah la dah nak final nih..
macam2 dugaan...
harap2 along ku sabar n tabah mengharunginya...

NOW....
its about me plak...
ermm...
aku biase je la kat sini...
takde ape yg menarik...
biase je...
cume aku sedih sgt sekarang..
sangat terguris hati ini...
(chhheeeeeewwwwaahhhhhh)..
tapi sebenarnye mmg terguris sgt...
nape????
biarlah aku je yg tahu...
tak tahu nak menangis kat sape..
tak mampu nak luahkan...
hati ni dah biase je skt, kecewa, hampa...
tapi kali ni rase sangat2 terhina...
terima kasih kerana sudi MENGINA aku walaupun pada hakikatnya aku tak sanggup DIHINA oleh orang yang aku tak sangka sanggup MENGHINA ....

No comments:

Post a Comment