Saturday, February 25, 2012

WonDerFul Day (22.2.2012)

Date ni best sangat....
Kenapa?? Mengapakah??
Hahahhahahahhaa...
Sebab dalam hari ni banyak perkara yang best2 berlaku pada diriku ini...
First thing is result final exam keluar...
Supposedly result patut boleh di check di student portal bermula pada 9.00pg 22.2.2012 Rabu...
So, malam tu tido awai la jugak..
around 11pm dengan harapan esok bangun2 dah boleh check result..
sekali....
JENG>>>JENG>>>JENG>>>
pukul  1 ke 2 pagi dah terbangun balik....
potong betul...
then apa lagi.. dengan laptop depan mata terus la on.
dengan harapan dah la masuk email dr uitm..
malangnya tak boleh jugak..
kawan2 kat facebook pun bukan main ramai on9..
masing2 pun tengah dup dap dup dap tunggu result masing2...
then berkat penuh kesabaran menanti...
masuk jugak email daripada UiTM dihatiku..
chheeewwaahhh..
bukak2 je terus tengok result LABOUR ECO...
ni bagi aku mmg paper yang paling meruntun jiwa..
banyak masa aku spend utk subjek ni.. dan tumpahnya air mata aku pun untk subjek ni..
belum pernah sepanjang hayat aku lepas jawab exam menangis jumpa lecturer sebab tak boleh jawab..
ni la first time... first time.....


Alhamdulillah...
result kali ni sangat2 mengejutkan ...
tak sangka langsung namun aku sangat bersyukur pada Nya..
terima kasih yang tak terhingga juga kepada kedua ibu bapa ku yang banyak mendoakan anaknya..
buat pensyarah2 dan jugak kawan2 terutamanya SOFIA & FARAH..
diorang banyak tolong aku ..
study sama2.. buat assignment sama2..


************************ the end*********************************


hahahhahaaa..
ooopss..
entry kali ni belum habis lagi..
tu just the end untuk part result..
at the same day is my beloved cousin birthday...
she is now 2? years old...
hehhehehee..
ceteka2...
still single n available...
sape nak kenal boleh mintak her phone number kat ak..
hhahahhaaa..
k la ..
enjoy the picture..







.


.


No comments:

Post a Comment